28 Kasım 2020 Cumartesi

Youtube Kanalımız: Kimyacı Bey


Kimyacı Bey Tanıtım Videosu

Hakkında:
- Ortaöğretim Kimya Dersleri. - Konu Anlatımları, Soru Çözümleri. - Simyacılar ve Bilim İnsanları. - Basit Kimya Deneyleri. İletişim: instagram @kimyacibey32 mail: ismailinckimya@gmail.com Kanalımızın kurulma amacı ilk etapta uzaktan eğitim sürecinde derse katılamayan veya tekrar etmek isteyen öğrencilerin sonradan izlemesiydi. Daha sonradan ise ağırlıklı olarak kendi ders ve soru çözüm kayıtlarımı eklemeye başladım. Kanalı zenginleştirmek adına da simyacı ve bilim insanlarının hayatlarını anlatmaya ve tamamen eğlence amaçlı basit kimya deneyleri çekmeye karar verdim. Ders veya ders dışı eğlence videolarımız tamamen keyif amaçlı ve herhangi bir beklenti içinde olmadan çekilmiştir. Bu süreçte, kayıt esnasında yaşanan aksaklıklar veya dil sürçmeleri için özür dilerim. Eğitimde teknoloji kullanımını mümkün olduğunca pratikleştirmek ve zenginleştirmek en önemli hedefimdir. Destekleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum. Kimya’yla kalın.

Hiç yorum yok:

Tweet