1 Mart 2011 Salı

Neymiş efendim?

Neymiş efendim?
Digiturk 321 milyar dolar ödeyerek maç yayın haklarını almış.

Neymiş efendim?
Blogspot üzerinden illegal maç yayını yapılıyormuş.

Neymiş efendim?
İçerik ve yer sağlayıcılar defalarca uyarılmasına rağmen internetten illegal yayın yapılmasına son verilmemişmiş.

Neymiş efendim?
Blogspot a erişim problemlerinin tek sorumlusu uyarıldığı halde illegal içerikleri yapan sitelerin yayınını ısrarla durdurmayan Google ve Blogspot'muş.

Neymiş efendim?
Halklarından almış olduğumuz destekle Türk futboluna yaptıkları yatırımlarla birlikte, illegal maç yayınlayan kişi ya da kişilerle mücadeleleri devam edecekmiş.

Sen bir ticari kuruluşsun, tabi ki para kazanacaksın. İlk dönemde kar yapmamış olsan geçen sene başında bir daha ihaleye girmemiş olurdun. Yani sen zaten kat kat fazlasını kazanıyorsun yukarda böbürlenerek verdiğin rakamın.

Şunu anlamamakta ısrar ediyorsun, blogspot sadece bir blog sitesidir, bir kaç kişinin yaptığını komple blogspot alemine mal edemezsin. Ayrıca bu site nin stream leri maç yayınına yetmez. Başka sitelerden bu streamler bulunur, kodları buraya yapıştırılır. Ve ya direkt  illegal yayın yapan sitenin linki burdan verilebilir. Yani bunu facebook veya twitter da da yapabilirsin. Ki yapılmıyor değil.

Lütfen facebook, twitter, hotmail. Ne bulursanız kapatın. İllegal maç yayınları asla bitmez.

Adres taşıyarak değil, DNS leri değiştirerek blogspot yolculuğuma devam edicem. 

Hiç yorum yok:

Tweet