18 Mart 2012 Pazar

Hayatımızda Kimya

Ortaöğretim 9.Sınıf ve YGS müfredatında yer alan "Hayatımızda Kimya" konusuyla ilgili kısa bir özet hazırlamıştım. Bunu sizinle paylaşmak istiyorum. Konunun ana detaylarını içeren bu özet, ince detaylardan ziyade, özellikle YGS hazırlığında olanlar için bir göz gezdirme niteliğindedir ve piyasada yer alan muhtelif kaynaklardan beslenmiştir. Buyrun.

Online olarak incelemek isterseniz yukarıyı tıklayabilirsiniz. Bilgisayarınıza indirmek için tıklayınız. (Çıkan sayfada download' ı tıklayınız) 

4 yorum:

emre cantaş dedi ki...

çok teşekkür ederim... baya bi işime yaradı

ismailinc dedi ki...

Rica ederim. Sevindim işinize yaradıysa. Alelacele derlenmişti, seneye inşallah daha kapsamlısını paylaşırız. Kolay gelsin.

Adsız dedi ki...

bende çok teşekkür ediyorum.İnternet sitelerindeki en iyi, bulduğum özet bu.Çok saolun.

Adsız dedi ki...

Allah razı olsun

Tweet