21 Ağustos 2011 Pazar

4 Non Blondes - What's Up?

Blogta müzik ile ilgili yazılar yazıyor olsam da, çok fazla şarkı paylaştığım olmadı. Sonuçta burası blogger. Twitter veya Facebook değil. Ne psikolojik, duygusal durumumu millete anlatma derdinde oldum, ne de sevdiğim şarkıları paylaşıp, "bakın millet, benim tarzım bu" deme gereğini hissettim. Ne saçma sapan oyunlar oynamak istedim, ne de fotoğraflarımı herkese göstermek ihtiyacı hissettim. Benim olan, bana özeldir. Burası blogger, amacımız çok daha farklı. Neyse, konu bu değil. Aşağıda çok güzel bir parça var, onu sizinle paylaşmak istedim, görmeyen duymayan kalmasın bu şarkıyı diye. Şarkı, 4 Non Blondes diye, çoğunluğunu bayanların oluşturduğu bir alternatif rock grubuna ait. Grup 1989 yılında kurulup, 1 adet 1992 tarihli stüdyo albümü ve 1 adette 1993 tarihli konser albümü yayınlayıp, 1995 yılında gitaristi ve vokalisti Linda Perry' nin solo takılmak için ayrılması ile dağılmış. Şarkı zamanında ortalığı sallayıp, güzelce silkmiş bir şarkı. Buyrun.

Hiç yorum yok:

Tweet