8 Ekim 2012 Pazartesi

Alex de Souza


Çok değil, 2 yayın önce Barış Manço için şunu söylemiştim. 

"Barış Manço' yu herkes sever. Rockçısı, metalcisi, arabeskçisi, rapçisi, halk veya sanat müziği severi, yabancı müzik dinleyeni. Çok farklı müzik kültürlerinden, çok farklı insanların buluşma noktasıdır Barış Manço."

Bugün ise yukarıdaki cümleme gönderme olarak, Alex de Souza hakkında şunu söylemek istiyorum.

"Alex de Souza' yı herkes sever. Fenerbahçelisi, Galatasaraylısı, Beşiktaşlısı, Trabzonlusu, Bursasporlusu, Eskişehirsporlusu, Göztepelisi vs ... Farklı takımlardan, çok farklı taraftarların buluşma noktasıdır Alex de Souza"

Bugün Alex son bir veda toplantısı yaptı, her şeyi anlattı ve Cuma günü de ülkesine dönüyor. Fenerbahçe taraftarı değilim ama Alex' in böyle gidişi beni böyle üzdüyse, Fenerbahçeli arkadaşlarım neler düşündü Allah bilir. 

O rakip takım oyuncularının saygısını kazanmış, beyefendi ve centilmen bir futbolcuydu. Ezeli rakip taraftarları ondan nefret etmezdi. Galatasaray maçlarında golü Alex attıysa, üzüntüm biraz hafiflerdi, çünkü Alex attıysa güzel atardı, kaliteli atardı. Geçen seneki 2-2 lik maçta attığı gol, benim ona olan saygımı arttırmıştı, nefretimi değil.

İşin Aykut Kocaman, oyun sistemi veya Aziz Yıldırım tarafını hiç deşmeyeceğim, zira özellikle rakip takım taraftarı olarak yeterli bilgiye ve objektifliğe sahip olmayacağımı düşünüyorum. Ama şu bir gerçek ki, Alex' in zamanı geçmek üzereydi. Evet o da gidecekti, o da bıracaktı futbolu, hem de Fenerbahçe' de. Ama şimdi değildi, bu şekilde hiç değildi.

Lefter-Metin Oktay centilmenliğinde bir oyuncu geçti Fenerbahçe' den. Güle güle Alex. Tüm takımların senin gibi kaliteli ve beyefendi futbolculara sahip olması dileğiyle ...

Resim Kaynak : hayatspor.com

Hiç yorum yok:

Tweet