7 Ekim 2012 Pazar

Barış Manço' ya Saygı Duruşu

Barış Manço' yu herkes sever. Rockçısı, metalcisi, arabeskçisi, rapçisi, halk veya sanat müziği severi, yabancı müzik dinleyeni. Çok farklı müzik kültürlerinden, çok farklı insanların buluşma noktasıdır Barış Manço. Dünya da onun gibi kaç tane şarkıcı vardır, saysanız bir elin parmaklarını geçmez. 

Halk adamıdır, sosyal içerikli şarkılarında yaşam zorluğundan bahseder. Tonton bir dededir, çocuklarla bayram kutlar. Çılgın bir aşıktır, sevdiğine ölümcül güzellikte şarkılar söyler. Esprileri farklıdır, sevdiği kıza ilan-ı aşk edecekken sokaktan geçen sese takılır. Namına şarkı yazmadığı kesim kalmamıştır.

Hayko Cepkin sağolsun bana kendisini ne kadar çok özlediğimi hatırlattı "Yeni Bir Gün" şarkısının yeni yorumu ile. Bir süredir de harıl harıl Barış Manço' yu dinlemekteyim. Her şarkısını baştan keşfediyorum. Küçük bir çocukken farklı gördüğüm bu şarkıları, baştan okuyorum, altından yazanları baştan inceliyorum. Bu yayında, Barış abimize saygı duruşu niteliğinde, kendisinin en sevdiğim şarkılarını seçtiğim bir derleme hazırladım. Best of değil, kendi beğendiklerim, yalnızca klibi olanları. Buyrun başlayalım.

Hal Hal

Kezban

Süleyman

İşte Hendek İşte Deve

Nick the Chopper

Domates Biber Patlıcan

Dönence

Rüya

2023

Gamzedeyim Deva Bulmam


Müsaadenizle Çocuklar


Resim Kaynak: muzikdinle6.net

Hiç yorum yok:

Tweet