6 Aralık 2011 Salı

2011 En İyiler

uefa.com' un, 2001'den beridir internet üzerinden en iyileri seçtiği anket, bu sene de başladı. Gelenek bozulmasın bende el atayım dedim, aşağıdaki seçimleri yaptım. Ama baştan söyleyeyim, sevdiğim oyuncuları seçtim. Yani bence en iyi 11 değil.


Geçen seneki listemden Iker Casillas, Gerard Pique, Ashley Cole, Arjen Robben, Xavi Hernandez ve Lionel Messi bu sene de seçtim. Diğerleri yeni, hatta adaylar arasına yeni girenler; Defansta genç Mats Hummels, forvette Robin Van Persie, orta sahada yeni yıldızlar David Silva ve Juan Mata. 25.yılı için Alex Ferguson teknik direktörüm. Yalnız orta saha favorilerim baya kalabalıktı, Sneijder, Mesut, Iniesta, Modric'i elemek zorunda kaldım. Ama dediğim gibi, bu liste, favori listem, en iyi listesi değil.

Hiç yorum yok:

Tweet