15 Eylül 2010 Çarşamba

Dolandırıcılıkta Son -Dahiyane- Nokta ...

Geçen gün, telefonuma gelen bir mesajı aynen kopyalayıp yapıştırıyorum buraya ...

No: 05546716015

Mesaj;
TEBRIKLER! Hediye KOL SAATI kazandiniz.HEMEN 02122130666 yi arayin.Hem kol saatinizi alin, hem de Elektirik faturanizda indirimden yararlanin. 02122130666

Arkadaş, güler misin, ağlar mısın? Bu mesaja inanıp arayacak yurdum insanı var demek ki böyle bir şeye kalkışıyorlar. E be mübarek, inandım diyelim, 554'lü numaranı ararım, niye sabit hattı arayayım. Bir kol saati için bu zahmete niye gireyim? Hem sen TEDAŞ mısın, bana elektrikte indirim yapacaksın? Azıcık yaratıcı olun, meşhur "Pepsi, yaşatır seni" kampanyası bile daha inandırıcı :)

Yazımızı, halk adamı Recep İvedik'in konuyla ilgili yorumuyla kapatalım ... :))



(Merak etmedim değil, arasam ne diyeceklerdi acaba?)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Malesef o yurdum insanlarından biri benim babam..Gerçi ben mesajı okumadan o hemen o 0 212 li numarayı aramış bilmeden adamcağız..Eğer ben mesajı okumuş olsaydım ve avea dışı bi numarayı aramayı önerdiklerini görseydim asla babamın aramasına izin vermezdim...
Neyse babam aramış işte dediğim gibi konuşurken dinledim babamı..Asıl amaçları elektirk saatlerine satılan bir cihaz satmak bunu yanında kol saatini hediye olarak veriyorlar...Neyse iyi güzel herşey kampanya kampanyadır buraya kadar herşey normal..Konuşmayı babam kesmek istedikçe adam uzattı ve konuyu öyle babamın kredi kartı numarası nı istemek yüzsüzlüğüne kadar getirdi..Allahtan babam kredi numarası ile internet üzerinden dolandırılan insanların yaşadıklarını bildiği için hemen satıcının talebini biraz sert bir dille reddetti ve telefonu kapattı...Ardından ben de hemen konuyu didikledim ve işin bu şekilde bir aldatmaca olduğu kanısına vardım...Umarım arayıp kredi kartı numarasını veren vatandaşlarımız yoktur...Bu konuda çok dikkatli olmalıyız....

ismailinc dedi ki...

Teşekkür ederim muratçım. Bi nevi merakımı gidermiş oldun. Altından bi sahtekarlık çıkacağı zaten belli. Kredi kartı numarasını vermek, hele telefonda, hele de bilmediğin bir kuruma, intihar gibi bişeydir.

Tweet